دومین تست کرونای ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس هم مثبت شد و به این ترتیب او نمی‌تواند یوونتوس را در بازی خانگی مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

دومین تست کرونای ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس هم مثبت شد و به این ترتیب او نمی‌تواند یوونتوس را در بازی خانگی مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس امروز (پنجشنبه) دومین تست کرونای خود را پس از ابتلا به این بیماری انجام داد که نتیجه این تست مثبت شد.

به این ترتیب طبق پروتکل‌ بهداشتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رونالدو قادر نیست یوونتوس را در بازی خانگی چهارشنبه هفته آینده مقابل بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. طبق پروتکل بهداشتی یوفا، بازیکنانی که به کرونا مبتلا می‌شوند، تا ۷ روز پس از منفی شدن آخرین تست‌شان اجازه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند.

به این ترتیب رونالدو حتی اگر فردا مجددا تست دهد و نتیجه تستش منفی باشد، نمی‌تواند مقابل بارسلونا به میدان برود و قطعاً فرصت رویارویی با رقیب سابقش در لالیگا، لیونل مسی را از دست خواهد داد. از این رو او باید تا بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه نوکمپ صبر کند تا بتواند مقابل بارسلونا قرار بگیرد.

در این دیدار همچنین جرارد پیکه مدافع آبی‌واناری‌ها نیز به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.