شکست خانگی تیم فوتبال رئال مادرید در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت یک رکورد منفی بی‌سابقه برای سرمربی این تیم همراه بود.

شکست خانگی تیم فوتبال رئال مادرید در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت یک رکورد منفی بی‌سابقه برای سرمربی این تیم همراه بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای تیم‌های شهر مادرید هفته‌ای تلخ بود و برای رئال مادرید شاید با توجه به شکست‌ خانگی‌اش مقابل تیمی که جزو مدعیان هم نبود، تلخ‌تر.

کهکشانی‌ها که چهارشنبه شب در نیمه اول بازی خانگی‌شان سه گل دریافت کردند، در نیمه دوم توانستند دو گل خورده را جبران کنند اما در نهایت در اولین بازی اروپایی این فصل‌شان متحمل شکست شدند. این شکست در حالی در کارنامه آنها ثبت شد که شنبه شب نیز در لالیگا مقابل تیم تازه صعود کرده کادیس متحمل شکست خانگی شدند. به این ترتیب برای اولین بار رئال مادرید در هر دو دوره مربیگری زین‌الدین زیدان در این تیم در دو بازی متوالی متحمل شکست خانگی شد. این در حالی بود که پیش از بازی مقابل کادیس، رئال مادرید در ۱۲ بازی خانگی قبلی‌اش تن به شکست نداده بود.

آمار رئال مادرید می‌‌تواند از این بدتر هم بشود چرا که این تیم شنبه هفته آینده در دیداری خارج از خانه به مصاف بارسلونا می‌رود و اگر آن بازی را هم ببازد تعداد باخت‌هایش متوالیش به سه مورد افزایش پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.