مهاجم کامرونی پیشین بارسلونا درباره شرایط زندگی‌اش در قطر و ژوزه مورینیو مطالبی بیان کرد.

مهاجم کامرونی پیشین بارسلونا درباره شرایط زندگی‌اش در قطر و ژوزه مورینیو مطالبی بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، ساموئل اتوئو در واکنش به این پرسش که این روزها پس از پایان دوران فوتبالش چه می‌کند، گفت: اکنون در دوحه، پایتخت قطر زندگی می‌کنم و پس از ۲۵ سال دوران فوتبال حرفه‌ای مشغول استراحت هستم. کیفیت زندگی در قطر بسیار بالاست و از امنیت خوبی برخوردار است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون و باشگاه‌های بارسلونا و اینتر افزود: در قطر رستوران‌هایی با غذاهای محلی و خانگی وجود دارند که حتی بهتر از کشورهایی همانند ایتالیا و اسپانیا است. البته من یکی از سفیران قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ هستم و می‌دانم رقابت‌های عالی پیش‌رو خواهد بود. در ورزشگاه‌ها فن‌آوری‌های جدیدی برای آرامش و آسایش هواداران فوتبال فراهم شده‌اند. آنها به خوبی می‌توانند در قطر احساس امنیت داشته باشند و پس از پایان بازی‌ها در اماکن موردعلاقه‌شان به تفریح و سیاحت بپردازند.

ساموئل اتوئو درباره همکاری‌‌اش با ژوزه مورینیو در اینتر و آیا اینکه او آدم خاص و عجیبی است، اظهار داشت: مورینیو آدم عجیبی نیست. او یک نابغه است. به طور دقیقی مورینیو همانند همه نوابغ عجیب است. وقتی باشگاه اینتر تصمیم به امضای قرارداد با من گرفت مورینیو عکسی را با پیراهن شماره ۹ و نامم که در آن درج شده بود، برای من فرستاد. او یک انگیزه‌بخش استثنایی است.

وی در مورد احتمال ورودش به عرصه مربیگری گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم. در دوره کنونی آرزویم این است که جهان از دست ویروس کرونا نجات پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.