مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر با گلزنی در شب تساوی تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ رکورد قبلی خود برای گلزنی در رقابت‌های اروپایی را ارتقا داد.

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر با گلزنی در شب تساوی تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ رکورد قبلی خود برای گلزنی در رقابت‌های اروپایی را ارتقا داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که اینتر ممکن بود دست خالی میدان نبرد خانگی با بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را ترک کند، روملو لوکاکو دو بار گلزنی کرد تا نراتزوری حداقل یک امتیاز کسب کند.

با این دو گل، مهاجم بلژیکی روند خوب گلزنی‌اش در مسابقات اروپایی را ادامه و رکوردش را ارتقا داد. این نهمین بازی متوالی لوکاکوی ۲۷ ساله در رقابت‌های اروپایی شامل لیگ اروپا و لیگ قهرمانان بود که او در آن گلزنی می‌کند.

لوکاکو که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در اینتر ۳۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، در این فصل هم تا به این جای کار شش گل زده است که آخرین آنها در دقیقه ۹۰ بازی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل مونشن‌گلادباخ بود و با آن اینتر از شکست خانگی گریخت.

با وجود ارتقای آمارش، لوکاکو چندان از نتیجه بازی راضی نبود. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به نظر من این نتیجه جالبی نیست چون ما می‌توانیم بهتر از این‌ها کار کنیم. باید به تلاش‌مان ادامه دهیم و خودمان را از نظر روانی تقویت کنیم چون تیم ما این روزها شرایط آسانی ندارد (به دلیل غیبت چند بازیکن مصدوم و مبتلا به کرونا) و چاره‌ای نداریم جز اینکه به توانایی‌های خودمان ایمان داشته باشیم. حالا باید خودمان را قوی کنیم و بیشتر از همه از نظر روانی. ضمن اینکه در دفاع هم تیم‌مان ضعف‌هایی دارد و در این بازی دو گل خوردیم که حاصل اشتباهات خودمان بود. در این مسابقه ما مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم و البته در خط حمله هم موقعیت‌‌های زیادی را هدر دادیم. خب وقتی در چنین سطحی از مسابقات فرصت‌‌های‌تان را هدر بدهید تاوانش را هم باید بپردازید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.