پیشکسوت تیم فوتبال استقلال آینده آبی‌پوشان پایتخت را روشن ارزیابی کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب محمود فکری به عنوان سکان‌دار هدایت این تیم گفت: نظرم روی آقای قلعه‌نویی بود و فکر می‌کنم محمود فکری با وجود اتفاقاتی که برای استقلال افتاد گزینه بسیار خوبی است. کادر فنی بسیار جوان است و باید از باتجربه‌هایی مثل صمد مرفاوی استفاده کرد. به نظر من باید از کادر فنی حمایت شود تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی برای آبی‌پوشان رخ می‌دهد.

او ادامه داد:‌ هواداران باید صبور باشند چون ما فصل سختی در پیش خواهیم داشت. مربی‌گری در استقلال با تیم‌های دیگر تفاوت زیادی دارد و این را باید در نظر گرفت که خود محمود فکری کادر فنی‌اش را آورده است. پرسپولیس اگر موفق بوده کسانی مثل کریم باقری در این تیم حضور داشته‌اند که به عنوان کمک مربی در تیم فعالیت کردند. نقش آقای مددی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال خیلی مهم است و به نظر من ایشان به نسبت مدیران دیگر توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و در شرایط بحرانی کارهای خوبی انجام دادند و باید از ایشان تشکر کرد.

فلاحت زاده افزود: حضور آرش برهانی را به عنوان سرمربی تیم امید را به فال نیک می‌گیریم. به نظر من کادر فنی استقلال با این ساختاری که دارد باید حمایت شود. باید همه دست به دست هم بدهند که شرایط استقلال به روزهای خوب خودش برگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره احتمال قهرمانی این تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ نمی‌شود درباره قهرمانی به طور قطع صحبت کرد. تیم به نسبت ساختار خوبی دارد و بدنه‌اش حفظ شده است و محمود فکری مثل فرهاد مجیدی نیست و سال‌ها تجربه مربی‌گری داشته است. ساختار کادر فنی ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان است. بازیکنانی که وارد استقلال شدند، باید بدانند که این تیم با تیم‌های دیگر فرق دارد و باید حواسشان را جمع کنند.

او در پایان گفت: استقلال اگر باهوش باشد و بتواند امتیازات نیم فصل را جمع کند، می‌شود در نیم فصل دوم فکر ویژه‌ای برای قهرمانی کرد چون قرعه استقلال در بازی‌های لیگ برتر خوب است. به نظر من آینده استقلال روشن است و اگر تغییر مدیریتی نباشد و پول به باشگاه تزریق شود و بازیکنان مد نظر کادر فنی در استقلال حضور داشته باشد و عملکرد تیم در بازی‌ها خوب باشد، می‌شود به آینده امیدوار بود. کادر فنی همه استقلالی هستند و دوست دارم که این مجموعه با این شرایط به موفقیت برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.