وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تا پاییز ۹۹ سرخابی‌های پایتخت در فرابورس به هواداران و مردم واگذار شود.

مسعود سلطانی‌فر صبح امروز (اول آبان‌ماه) در حاشیه افتتاح استخر هیدج در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ورزش و تربیت‌بدنی، اظهار کرد: امیدواریم با فرصت‌هایی که در این هفته به دست می‌آوریم بتوانیم گوشه‌ای از کارنامه زحمت‌کشان عرصه ورزش و تربیت‌بدنی را به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه امروز در استان زنجان حدود ۱۵ پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها دو استخر بزرگ در شهرهای هیدج و صائین‌قلعه است، ادامه داد: برای پروژه‌هایی که امروز در استان زنجان افتتاح می‌شود معادل ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم هدیه خوبی از طرف دولت برای مردم و به‌ویژه جوانان و ورزشکاران استان باشد.

سلطانی‌فر با بیان این مطلب که تا پایان دولت بنا داریم بسیاری از پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم، اظهار کرد: در همین راستا حدود ۶۰۰ پروژه را در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم با تامین منابع تا پایان دولت دوازدهم در کل کشور به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: از روزی که مجوز واگذاری قطعی این دو باشگاه از هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی اخذ شده است، برنامه زمان‌بندی داشتیم که طبق این برنامه کارها به خوبی پیش رفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه همه تلاش ما این بود که این واگذاری تا قبل از سال صورت گیرد اما زودتر انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده تا پاییز امسال این دو باشگاه در فرابورس به هواداران و مردم واگذار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.