سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید از تماشای مصاف شاگردانش با آژاکس در آمستردام خیلی لذت نبرده اما برای او مهم کسب پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید از تماشای مصاف شاگردانش با آژاکس در آمستردام خیلی لذت نبرده اما برای او مهم کسب پیروزی بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را در خانه آژاکس با یک گل به خودی از بازیکن حریف برد. در این بازی که اولین بازی لیورپولی‌ها بدون فیرجیل فن‌دایک بعد از مصدومیت شدید این مدافع هلندی بود، میهمان انگلیسی چندین موقعیت گلزنی‌اش را از دست داد و حتی یک بار دروازه‌اش توسط فابینو که توپ را از خط برگرداند نجات داده شد. لیورپول خوش‌شانس بود که یک بار دیگر هم تیر دروازه مانع از گلزنی داوی کلاسن، بازی‌ساز آژاکس شد و در نهایت با ۳ امتیاز هلند را ترک کرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی اعتراف کرد که تیمش می‌توانست بازی بهتری به نمایش بگذارد اما از کسب سه امتیاز راضی است.

او گفت: آنقدر خوب بازی کردیم که بتوانیم بازی را ببریم، فکر کنم این همان جوابی باشد که شما می‌خواهید. با این حال به نظر من هر دو تیم می‌‌توانستند فوتبال بهتری را به نمایش بگذارند. گاهی اوقات بازی خیلی خشن می‌شد. وضعیت چمن هم نامناسب و گل‌آلود بود. سه روز پیش وضعیت این چمن کاملاً متفاوت بود و حتی روز قبل از بازی هم که اینجا تمرین کردیم وضعیتش اینگونه نبود.

کلوپ افزود: ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم که این باعث تأسف بود. آژاکس یک موقعیت مهم داشت که توپش به تیر خورد. زمانی که شما فقط با یک گل از حریف‌تان جلو هستید باید انتظار چنین چیزهایی را هم داشته باشید اما در کل من از بازی راضی هستم. ما یکی از فوتبال‌های آفتابی را ندیدیم اما ۳ امتیاز را می‌خواستیم که آن را هم گرفتیم.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره صحنه‌ای که فابینیو توپ را از رو خط دروازه لیورپول دور کرد هم گفت: نمی‌دانم که ابتدا اصلاً چه شد که آن اتفاق افتاد اما در هر حال این یک نمونه خوب از عملکردی بود که بازیکنان ما در این بازی داشتند. شاید بازی بی‌عیب‌و‌نقصی انجام ندادیم اما آنها سخت جنگیدند. مخصوصاً من انرژی‌ای که بازیکنان هجومی‌مان در حرکات‌شان داشتند را دوست داشتم. در مورد جردن هندرسون، کادر پزشکی به من گفت که نباید از او ۹۰ دقیقه استفاده کنیم اما او کارش را خوب انجام داد. ریس ویلیامز هم تا پارسال اصلاً بازیکن لیگ نبود و حالا به لیگ قهرمانان آمده است و یک داستان فوق‌العاده‌ برایش ساخته شده. ژردان شکیری پرانرژی بود و تاکومی مینامینو باورنکردنی. او مثل یک ماشین است. اینکه اجازه دادند ۵ تعویض داشته باشیم واقعاً کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.