باشگاه اینتر جزئیات مصدومیت بال شیلیایی این تیم در جریان مصاف خانگی با تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ را اعلام کرد.

باشگاه اینتر جزئیات مصدومیت بال شیلیایی این تیم در جریان مصاف خانگی با تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکسیس سانچس برای مدتی از میادین دور خواهد بود، چرا که باشگاه اینتر اعلام کرد او در جریان بازی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله نزدیک کننده پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است. به سبب این مصدومیت سانچس میدان را ترک کرد و حالا آنتونیو کونته سرمربی اینتر باید نام این بازیکن را هم به فهرست بلندبالای غایبان و مصدومانش اضافه کند.

سانچس در حالی مصدوم شد که تنها دومین شروعش در ترکیب اصلی اینتر را در فصل جاری تجربه می‌کرد. او بعد از یک نمایش ناامید کننده در ۴۵ دقیقه نخست جای خود را به لائوتارو مارتینس داد. او در مدت حضورش در زمین بازی ۸ بار توپ را لو داد و تنها در یکی از نبردهای فردی تن به تن به بازیکنان حریف موفق بود.

باشگاه اینتر به مدت زمان خانه‌نشینی سانچس اشاره‌ای نکرده است اما به احتمال فراوان او بازی هفته آینده تیمش در سری A در خانه جنوا و پس از آن دومین بازی نراتزوری در لیگ قهرمانان که در خانه شاختار دونتسک اوکراین است را از دست خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.