سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نتیجه بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ابراز تأسف کرد اما حاضر نشد از شاگردانش به خاطر این باخت انتقاد کند.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نتیجه بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ابراز تأسف کرد اما حاضر نشد از شاگردانش به خاطر این باخت انتقاد کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در اولین بازی اروپایی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان در خانه بایرن مونیخ با نتیجه ۴ بر صفر تن به شکست داد. پیش از این تنها یک بار دیگر پیش آمده بود که اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا با چنین اختلافی تن به شکست دهد. چیزی که این شکست را برای شاگردان دیه‌گو سیمئونه بدتر می‌کرد این بود که آنها حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف شلیک نکردند. با این وجود سیمئونه معتقد بود که در همین بازی ضعیف تیمش هم نکات مثبتی دیده که او را به آینده امیدوار کرده است.

سیمئونه در پایان مسابقه گفت: این باخت طعم تلخی برای من داشت اما در عین حال من چیزهایی از تیمم دیدم که فکر می‌کنم در آینده به ما کمک‌های فراوانی خواهد کرد. من نمی‌دانم که این باخت به خاطر اشتباهات مکرر تیم خود ما بود یا به خاطر قدرت حریف. پس ترجیح می‌دهم که روی رویکرد تیمم تمرکز کنم و دیدم که بازیکنانم تا آخرین دقیقه برای رسیدن به گل تلاش کردند، البته سلطه حریف بر بازی تأثیر بسزایی در عدم موفقیت ما داشت.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید افزود: بایرن مونیخ در حال حاضر در وضعیتی فوق‌العاده قرار دارد. تیم‌شان واقعاً قوی است اما شما می‌‌توانستید در تیم ما هم عملکرد خوب بازیکنانی مانند هکتور هررا، یانیک کاراسکو، مارکوس یورنته را ببینید و مطمئن باشید که آنها از الان به بعد بهتر هم خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.