بازیکن آلمانی تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ تأیید کرد اولین حریف تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به او پیشنهاد داده بود.

بازیکن آلمانی تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ تأیید کرد اولین حریف تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به او پیشنهاد داده بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیاس گینتر مدافع تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ در آستانه بازی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل اینتر در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که ممکن بود در این بازی به جای آنکه مقابل نراتزوری قرار بگیرد، با پیراهن این تیم به میدان برود.

طبق ادعای نشریه بیلد، نراتزوری در تابستان امسال پیشنهادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو برای خرید مدافع آلمانی بوروسیا مونشن‌گلادباخ ارائه کرد که این پیشنهاد با وجود قابل توجه بودن رقمش مورد پذیرش مسئولان باشگاه مونشن‌گلادباخ واقع نشد.

گینتر با تأیید این خبر گفت: بله، من متوجه شدم که اینتر به خرید من تمایل دارد، اما حتی ذره‌ای از فکرم را درباره امکان انتقال به این تیم مشغول نکردم. من هنوز در بوروسیا مونشن‌گلادباخ اهداف زیادی دارم که می‌خواهم تلاش کنم با این تیم به آنها برسم.

تیم‌های فوتبال اینتر و مونشن‌گلادباخ امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.