مهاجم جوان بارسلونا می‌گوید رؤیای بازی در ال‌کلاسیکو را دارد و همچنان به یادگیری از برنده شش توپ طلا ادامه می‌دهد.

مهاجم جوان بارسلونا می‌گوید رؤیای بازی در ال‌کلاسیکو را دارد و همچنان به یادگیری از برنده شش توپ طلا ادامه می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با نتیجه ۵ بر یک میهمانش، فرنس‌واروش مجارستان را شکست داد که آنسو فاتی با گلی که در دقیقه ۴۲ روی ارسال فرنکی دیونگ و با شوتی سرضرب به ثمر رساند، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

مهاجم ۱۷ ساله بارسلونا با گلی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده خود در این رقابت‌ها را به عدد ۲ رساند و تبدیل به اولین بازیکن زیر ۱۸ سال شد که بیش از یک گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رسانده است. این مهاجم اسپانیایی اولین گلش را در رقابت‌های مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان در برتری ۲ بر یک بارسا مقابل اینتر به ثمر رسانده بود.

فاتی پس از برتری پرگل بارسا مقابل فرنس‌واروش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: مسی هنوز هم مسی است. او هر باری که صاحب توپ می‌شود، می‌تواند گلزنی کند. از اینکه لئو کنار ما در بارسلوناست، خیلی خوشحالیم و همچنان به یادگیری از او ادامه می‌دهم.

وی افزود: ما فصل جدید لیگ قهرمانان را با برد خوبی آغاز کردیم و باید به همین شکل هم ادامه دهیم. گلی هم که من به ثمر رساندم حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم بود و آنها کار من را برای گلزنی آسان کردند. پاس فرنکی دیونگ شگفت‌انگیز بود و من تنها باید به توپ ضربه می‌زدم.

مهاجم جوان بارسلونا همچنین درباره ال‌کلاسیکوی پیش رو و تقابل با رئال مادرید گفت: من نسبت به حضور در ال‌کلاسیکو حداکثر اشتیاق را دارم. همیشه رویایی بازی در ال‌کلاسیکو را داشته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.