حال و روز بد و باخت های پی در پی تیم های لیگ برتری کردستان، واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

این روزها آشفته بازاری در تیم لیگ برتری فوتبال بانوان به حدی رسیده که حال عمومی ورزش را ناخوش کرده است.

چند روز پیش خبر جدایی "زهرا خواجوی" رکورددار کلین شیت فوتبال ایران که فصل قبل سنگربان تیم "وچان" بود منتشر شد و همین مسئله شوک فراوانی به اهالی فوتبال و ورزش وارد کرد، بعد از این خبر طولی نکشید که خبر جدایی کاپیتان وچان نیز از تیم منتشر شد.

ایسنا با "سرشین کمانگر" کاپیتان نام آشنا و بازیکن اسبق تیم ملی هم کلام شده تا دلیل این اوضاع را جویا شود

"سرشین کمانگر" کاپیتان تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان اظهار کرد: فوتبال کردستان برای من خیلی قابل اهمیت است ولی متاسفانه به دلیل نداشتن آرامش ذهنی در این فصل مجبور به خداحافظی با این تیم شده ام.

وی که نخواست مشکلات اصلی را بیان کند، گفت: متاسفانه در این مدت مشکلاتی در بدنه تیم به وجود آمد که به دلیل حل نشدن آن چندین نفر از بازیکنان تصمیم گرفتیم که برای حفظ آرامش از این تیم جدا بشویم.

این بازیکن سابق تیم ملی ضمن تشکر از زحمات مدیریت تیم وچان افزود: دلیل جدایی من و تعداد دیگری از بازیکنان همچون زهرا خواجوی به دلیل مسایل مالی و مدیریتی تیم نبوده و تنها به دلایل شخصی خواستار جدایی شدیم.

کمانگر با بیان این مهم که فعلا حق مصاحبه ندارم، خاطرنشان کرد: تصمیم جدایی بازیکنان فصل گذشته وچان که نایب قهرمان لیگ هم شده بودند به صورت گروهی بوده است و در آینده نیز شاهد جدایی تعدادی دیگر از بازیکنان خواهیم بود.

کاپیتان سابق تیم وچان کردستان آرامش را اولویت در تیم دانست و گفت: قراردادم را با تیم وچان تمدید کرده ام و در تمرینات حضور داشتم ولی چون به دلایل شخصی که فعلا نمی توانم راجع به آن صحبت کنم مجبور به جدایی شدم.

در پایان کمانگر یادآور شد: صحبت های زیادی است که در پایان فصل آنها را بازگو می کنم و در حال حاضر با تیم دیگری به توافق رسیده ام که در چند روز آینده به آنها ملحق می شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.