سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود کسب پیروزی در اولین بازی اروپایی خود معتقد بود که تیمش می‌توانست نتیجه‌ای بهتر کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود کسب پیروزی در اولین بازی اروپایی خود معتقد بود که تیمش می‌توانست نتیجه‌ای بهتر کسب کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو شروع خود با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی ۲ بر صفر در خانه دیناموکیف از گروه G رقابت‌ها ثبت کرد.

سرمربی بانوی پیر که هر دو گل تیمش توسط آلوراو موراتا به ثمر رسید، پس از بازی گفت: هر چه می‌گذرد تعادل تیم ما بیشتر می‌شود. امشب ما می‌توانستیم از بعضی از موقعیت‌هایی که در نیمه اول داشتیم بهتر استفاده و بازی را بهتر اداره کنیم. خیلی مهم بود که یک بازی منسجم‌تر را نسبت به بازی قبلی‌مان مقابل کروتونه در لیگ ارائه کردیم.

پیرلو درباره مصدومیت کاپیتان یوونتوس جورجو کیه‌لینی که در اوایل نیمه اول مجبور به ترک میدان شد هم گفت: او از زمان حضور اخیرش در اردوی تیم ملی از ناحیه عضله پشت ران آسیب دیده بود و امشب مصدومیتش تشدید شد. در چند روز آتی وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد تا مشخص شود که میزان مصدومیتش چقدر است. البته دمیرال با ورودش به میدان به جای کیه‌لینی کار خود را خوب انجام داد و من از عملکردش راضی‌ام.

سرمربی یوونتوس درباره نیمکت‌نشین کردن مجدد پائولو دیبالا و استفاده از او به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم گفت: دیبالا نیاز داشت که بازی کند، اما صد درصد آماده نبود. او آهسته آهسته و به تدریج باید آمادگی‌اش را بالا ببرد و من مطمئنم که دوباره به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد. برنامه من داشتن بازیکنان پرتعداد در حملات است. امشب ما از موراتا، کولوسفسکی و کیه‌زا استفاده کردیم، اما این آرایش ممکن است تغییر کند، چرا که کریستیانو رونالدو غایب است و دیبالا هم هنوز به اوج برنگشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.