باشگاه آرسنال در ادامه جنگی که با ستاره آلمانی‌اش آغاز کرده است، او را از حضور در لیگ برتر انگلیس محروم کرد.

باشگاه آرسنال در ادامه جنگی که با ستاره آلمانی‌اش آغاز کرده است، او را از حضور در لیگ برتر انگلیس محروم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آرسنال نام مسعوت اوزیل را از فهرست ۲۵ نفره بازیکنان خود برای رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس حذف کرد.

آرسنال که در بازار نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را برای متقاعد کرد اوزیل نسبت به ترک این تیم و خلاص شدن از پرداخت حقوق نجومی او انجام داد، پیش از این نام او را در فهرست بازیکنانش در لیگ اروپا قرار نداد و اکنون هم نام او را از فهرست ۲۵ نفره توپچی‌‌‌ها در لیگ برتر حذف کرده است.

این بدان معنا است که اوزیل تا ماه فوریه نخواهد توانست برای آرسنال در لیگ برتر بازی کند و مشخص نیست که در آن زمان هم کادر فنی دوباره نام او را به فهرست برگرداند.

اوزیل که امسال هفتمین فصل حضورش در آرسنال را تجربه می‌کند، با وجود قرار نداشتن در لیستی که باشگاه آرسنال امروز (دوشنبه) به سازمان لیگ برتر انگلیس ارائه کرد، همچنان حقوقش که هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند در هفته‌ است را خواهد گرفت. به این ترتیب تا ماه فوریه تنها این شانس را دارد که در جام‌های اتحادیه و حذفی برای آرسنال بازی کند.

اوزیل که تا پایان فصل جاری با آرسنال قرارداد دارد، آخرین بازی‌اش برای این تیم را در جریان پیروزی خانگی مقابل وستهام، آخرین بازی توپچی‌ها قبل از وقفه ۴ ماهه لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا انجام داد و بعد از آن در هیچ تورنمنتی برای آرسنال به میدان نرفته است. ظاهراً اصرار او به ماندن در آرسنال با وجود دریافت چند پیشنهاد، سبب شده است که باشگاه هم به شیوه خود درصدد تلافی باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )