سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان با لغو اردوی برون مرزی این تیم ترجیح می دهد یک اردوی داخلی بدون انجام بازی بین المللی برگزار کند.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان با لغو اردوی برون مرزی این تیم ترجیح می دهد یک اردوی داخلی بدون انجام بازی بین المللی برگزار کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرار بود تیم ملی فوتبال عمان اردویی را در امارات برگزار کند و حتی انجام یک مسابقه تدارکاتی در این اردو پیش بینی شده بود اما به دلیل قوانین خاص کرونایی عمان برانکو ایوانکوویچ این اردو را لغو کرد.

روزنامه الوطن در این خصوص نوشت: برانکو تصمیم درستی در این خصوص گرفت چرا که حضور در این اردو و ورود به قرنطینه دو هفته‌ای پس از بازگشت تمامی نتایج تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم را از بین می‌برد. برانکو ترجیح می‌دهد بازی‌های لیگ را با دقت زیر نظر بگیرد و نفرات مورد نظر خودش را انتخاب کند. همچنین اردوی تیم ملی از دوم تا ۱۷ نوامبر (۱۲ تا ۲۷ آبان) در مسقط برگزار خواهد شد هرچند گفته می‌شود هیچ مسابقه تدارکاتی در این اردو پیش بینی نشده اما انجام تمرینات مورد نظر کادر فنی و عدم حضور بازیکنان در قرنطینه طولانی مدت اتفاق خوبی است که می‌تواند برانکو را به هدف مورد نظرش برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.