سرمربی تیم فوتبال لیورپول رویکرد این تیم در غیاب ستاره خط هلندی خط دفاعی‌اش را به شیوه‌ای جالب توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول رویکرد این تیم در غیاب ستاره خط هلندی خط دفاعی‌اش را به شیوه‌ای جالب توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در نشست خبری به مصدومیت اخیر فیرجیل فن‌دایک مدافع میانی تیم فوتبال لیورپول در دربی مرسی‌ساید که او را چندین ماه خانه‌نشین می‌کند اشاره کرد و توصیف جالبی برای تشریح رویکرد قرمزپوشان در قبال غیبت طولانی مدت ستاره هلندی‌شان به کار برد.

کلوپ گفت: همیشه همین بوده و هست. بازیکنانی که دچار چنین مصدومیت‌هایی می‌شوند معمولاً دوست دارند در اولین لحظات پس از وقوع حادثه با خودشان خلوت کنند تا با اتفاقی که افتاده کنار بیایند. من آنقدر در این حرفه کار کرده‌ام که به خوبی این مسئله را بدانم. خودم هم در دوران بازی‌ام دقیقاً دچار چنین مصدومیتی (رباط صلیبی) شده‌ام. به همین دلیل یادم هست که در اولین روزهای پس از رخ دادن چنین اتفاقی، بازیکنان در حال و هوایی نیستند که بخواهند زیاد حرف بزنند و توضیح بدهند. همه چیز دوباره به حالت قبل برمی‌گردد. ما با فیرجیل در تماس هستیم. حواس‌مان به او هست و او هم می‌داند که ما منتظرش خواهیم بود، درست مانند بانویی وفادار که در انتظار همسر زندانی‌اش می‌ماند. در عین حال هر کاری هم که از دست‌مان ساخته باشد برای او انجام می‌دهیم تا سپری کردن این روزها برای او تا جای ممکن آسان شود.

کلوپ ادامه داد: هنوز زمان عمل جراحی فن‌دایک مشخص نشده است. برخی چیزها مشخص است از جمله اینکه او برای مدتی خانه‌نشین خواهد بود و راستش ما هم قصد نداریم برای بازگشتش زمان تعیین کنیم هر ریکاوری هر بازیکن با دیگری متفاوت است. فیرجیل هم یک انسان متمایز است و قطعاً برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود. در حال حاضر وضعیت همین است. وقتی برای اولین بار صحنه آهسته برخورد او و پیکفورد (دروازه‌بان اورتون) را دیدم مطمئن شدم که مصدومیتش جدی است. دفعه اول از روی نیمکت دیدم اما بعد که با دقت بیشتری صحنه را بازبینی کردم مطمئن شدم که مصدومیت او جدی است و برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.