هافبک نروژی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت از همراهی تیمش در مصاف با بارسلونا در نوکمپ باز ماند.

هافبک نروژی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت از همراهی تیمش در مصاف با بارسلونا در نوکمپ باز ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، مارتین اودگارد، هافبک نروژی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت تا یک ماه خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب تمامی بازی‌های ۴ هفته آتی تیمش از جمله ال‌کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در خانه بارسلونا را از دست داد.

اودگارد ۲۱ ساله در حضور اخیرش در اردوی تیم ملی نروژ از ناحیه عضله سولئوس پای راست (قسمت تحتاتی عضله پشت ساق پا) دچار آسیب دیدگی شد و در معاینات تکمیلی که روز دوشنبه روی پای او صورت گرفت مشخص شد که مصدومیت او تشدید شده است.

به این ترتیب اودگارد، کسی که تابستان امسال پس از حضور قرضی در تیم سوسیه‌داد به رئال مادرید برگشت، شش بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و حتی برای دور بعدی بازی‌های ملی نیز به نروژ سفر نخواهد کرد و از همراهی تیم ملی کشورش باز می‌ماند.

او که در ابتدای این هفته هم نتوانست رئال مادرید را مقابل کادیس همراهی کند، علاوه بر سه بازی نخست کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مصاف‌های تیمش با بارسلونا، اوئسکا و والنسیا در لالیگا را هم از دست می‌دهد.

لالیگا| شکست غیرمنتظره رئال مادرید مقابل کادیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.