پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: حضور افراد فوتبالی و ورزش شناس در مجلس می تواند به حل مشکلات باشگاه ها کمک کند.

حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره جلسه برخی پیشکسوتان پرسپولیس و مدیران این باشگاه با نمایندگان مجلس اظهار کرد: بعد از مدت ها جلسه خوبی برگزار شد و درباره مشکلات پرسپولیس صحبت شد. امروز رئیس فراکسیون ورزش آقای فروردین به همراه آقای مالکی، آقای دنیا مالی و همین طور آقای قاضی زاده هاشمی به همراه چند نماینده دیگر در جلسه حضور داشتند. البته در این جلسه هم من و هم آقای پروین نسبت به غیبت برخی پیشکسوتان گله کردیم چون آنها هم باید دعوت می شدند. نمایندگان مجلس هم این گله ما را پذیرفتند که باید تعدادی از بزرگان باشگاه که بر گردن پرسپولیس حق دارند به جلسه می آمدند.

وی افزود: در این جلسه اکثر صحبت ها حول این محور بود که به پرسپولیس کمک بشود. در این شرایط بحرانی که دغدغه مردم این است که پرسپولیس از این وضعیت خارج شود همه باید کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه شفافیت در قراردادها بحث بعدی این جلسه بود، گفت: شفافیت خیلی مهم است که باید وجود داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن فکر شود این است که در کنار شفافیت برای مسائل مالی هم برنامه ریزی داشته باشیم. یعنی مشخص باشد چقدر قرار است هزینه کنیم و منابع تامین این هزینه ها از کجا است تا با مشکل مواجه نشویم. در مجموع می توانم بگویم در جلسه محور صحبت ها بر این بود که همه به پرسپولیس کمک کنند تا از این شرایط خارج شود و خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. باید بپذیریم الان با توجه به مشکلات ارزی هزینه ها بالا رفته است اما با این حال آقای رسول پناه در جلسه خبر داده است که مشکل برانکو حل شده است اما به هر حال باشگاه برای فصل پیش رو نیاز به منابع مالی دارد.

استیلی تصریح کرد: وقتی در جلسه آقای فروردین به عنوان یک فرد فوتبالی حضور دارد و در کنار او افرادی چون آقای قاضی زاده هاشمی و همینطور آقای دنیامالی حاضر هستند قطعا با اشرافی که نسبت به مسائل ورزشی و فوتبالی دارند می توانند در این جلسات کمک کنند. ما امیدواریم با ادامه روند اینگونه جلسه ها مشکلات باشگاه ها برطرف بشود. الان شرایط قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است و تیم فقط نیاز به یک همدلی دارد تا با قدرت در بازی فینال حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.