در حالی که شایعاتی مبنی استعفای شهناز یاری از سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان منتشر شده، یاری این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، با توافق شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان با تیم سایپا، اخبار و شایعات استعفای او از تیم ملی فوتسال زنان به گوش رسید که توسط این مربی تکذیب شد اما چه چیزی باعث به وجود آمدن چنین ابهاماتی در مورد ادامه همکاری یاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی شد؟

تیم ملی فوتسال زنان ایران سال آینده جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو دارد و دو بار هم قهرمان این مسابقات شده است. در حالی که تیم به دنبال کسب سومین جام است، بی‌توجهی و بدعهدی فدراسیون فوتبال روز به روز این موضوع را سخت‌تر می‌کند؛ تاکنون پنج مرحله اردوی تیم ملی لغو شده و هیچ کدام از مسوولان هم در این موضوع توضیحی نداده‌اند حتی ملی‌پوشان و کادر فنی را نیز مجبور به سکوت کرده‌اند تا بدون پاسخگویی و به راحتی روند نادرست خود در این زمینه را ادامه دهند.

در همین راستا قرار بود اردوی تیم ملی پس از چندین ماه وقفه از ۲۸ مهر شروع شود اما با بهانه کرونا و مجوز ندادن ستاد مقابله با کرونا لغو شد. در حالی که در سایر رشته‌های زنان چون کشتی آلیش اردو از تاریخ ۲۷ مهر آغاز شده است.

پس از این موضوع شهناز یاری با عقد قراردادی رسمی هدایت تیم سایپا تهران را برای حضور در لیگ برتر به عهده گرفت و ابهاماتی در مورد ادامه همکاری او با تیم ملی به وجود آورد که یاری با تکذیب استعفای خود به این ابهامات پاسخ داد.از طرف دیگر بارها پیش آمده که سرمربی تیم ملی در لیگ برتر نیز تیم‌داری کند و این موضوع جدیدی نیست که نشان دهنده استعفا باشد.

البته مدیریت نادرست فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی فوتسال زنان، شرایط دشواری را برای ملی‌پوشان و سرمربی به وجود آورده است و ادامه همکاری یاری با فدراسیون را سخت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.