قرارداد مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا تمدید خواهد شد.

قرارداد مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا تمدید خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا مذاکرات خود با کلمنت لنگله را به منظور تمدید قرارداد این مدافع فرانسوی آغاز کرده است. قرارداد فعلی لنگه ۲۵ ساله با باشگاه بارسلونا تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، اما عملکرد تأثیرگذار و پیشرفت او، مدیران باشگاه بارسا را برای تمدید قراردادش ترغیب کرده است.

لنگله که در تابستان ۲۰۱۸ با پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد ۳۵ میلیون یورویی‌اش از سویا جدا و به بارسلونا ملحق شد، تاکنون در ۸۸ بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و شش گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است. به نظر می‌رسد رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا نظر مثبتی روی این مدافع فرانسوی دارد، از این رو مدیران باشگاه بارسلونا پروژه تمدید قرارداد او را آغاز کرده‌اند.

کلمنت لنگله در فصل اول حضورش در بارسلونا یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه کرد، اما فصل گذشته برای او و هم‌تیمی‌هایش همچون کابوسی تلخ بود و در کنار کسب نتایج ضعیف، بارسا برای اولین بار در ۱۲ سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.