مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول به دلیل آسیب دیدگی جدی رباط صلیبی‌اش در دربی مرسی‌ساید، برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول به دلیل آسیب دیدگی جدی رباط صلیبی‌اش در دربی مرسی‌ساید، برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه beIN Sport مدعی شد مصدومیت فیرجیل فن‌دایک مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول در جریان مصاف روز گذشته (شنبه) با اورتون از ناحیه رباط صلیبی پای راست بوده و به همین دلیل این بازیکن ملی‌پوش بین ۷ تا ۸ ماه از میادین دور خواهد بود.

مصدومیتی که در دقیقه ۱۱ بازی گریبان فن‌دایک را گرفت و او را مجبور به ترک میدان کرد، حاصل برخورد شدید و بی‌محابای جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم فوتبال اورتون بود هرچند این دروازه‌بان انگلیسی خوش‌شانس بود که به دلیل قرار داشتن بازیکن حریف در موقعیت آفساید، داور به او به خاطر حرکت خشن‌اش کارت قرمز نداد و به سود حریف پنالتی اعلام نکرد.

فن‌دایک به سبب این مصدومیت لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد و اکنون طبق گزارش beIN Sport نخستین معاینات صورت گرفته روی پای بازیکن سابق ساوتهمپتون نشان می‌دهد که او از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای راست آسیب دیده است و به این ترتیب حداقل ۷ ماه خانه‌نشین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.