حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نوار اتحاد و وحدت پرسپولیسی‌ها نباید پاره شود و در این میان کادر فنی و بازیکنان نقش مهمی در ایجاد آرامش در تیم دارند.

حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نوار اتحاد و وحدت پرسپولیسی‌ها نباید پاره شود و در این میان کادر فنی و بازیکنان نقش مهمی در ایجاد آرامش در تیم دارند. حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط بحرانی پرسپولیس، مشکلات مالی و جدایی احتمالی چند بازیکن دیگر گفت: من و آقای کلانی به باشگاه رفته بودیم تا ببینیم چه خبر است و این کار به خاطر خواسته هواداران بود، چون آنها نگران هستند. ما دیداری با آقای رسول‌پناه داشتیم و گفتیم چه کمکی از دست‌مان بر می‌آید که باید انجام دهیم. متأسفانه مهمترین مشکل پرسپولیس کمبود منابع مالی است و باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات برطرف شود. پرسپولیس یک تیم خصوصی نیست. این تیم دولتی است و باید به مشکلات باشگاه رسیدگی شود. وزارت ورزش در این شرایط باید به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: بانکی که حامی مالی پرسپولیس است یک مقدار کمک کرده است، ولی مشکل اصلی پرداخت پول برانکوست و باید طلب این مربی به صورت کامل پرداخت شود تا خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نکند. باید بازیکنان، کادر فنی و همه پرسپولیسی‌ها کمک کنند تا این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. در این چند سال اتحاد و همدلی تمامی اعضای مجموعه پرسپولیس دست به دست هم داد تا این تیم قهرمانی‌های متعددی کسب کند و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسد. در این شرایط مهمترین مسئله این است که هواداران آسیب نبینند.

استیلی با بیان اینکه مهمترین دلخوشی هواداران پرسپولیس موفقیت این تیم است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی خیلی چیزها را به‌هم ریخته و دلخوشی هواداران این است که از پرسپولیس اخبار خوب بشنوند. ما باید به فکر هواداران باشیم و آنها نباید در این وضعیت آسیب روحی ببینند. هر چند برخی مشکلات وجود دارد و باشگاه با شرایط سختی مواجه شده است، ولی نوار اتحاد و وحدت پرسپولیسی‌ها نباید پاره شود و در این میان کادر فنی و بازیکنان نقش مهمی در ایجاد آرامش در تیم دارند. من حتی مدتی پیش که با آقای نوبخت (معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه) صحبت می‌کردم، به ایشان گفتم که چقدر باید هزینه شود تا مردم چند ساعت خوشحال باشند، ولی فوتبال و موفقیت پرسپولیس باعث خوشحالی مردم شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به اینکه شجاع خلیل‌زاده اقدام به فسخ قرارداد یکطرفه کرده است، تصریح کرد: من در مورد وضعیت این بازیکن از آقای رسول‌پناه سؤال کردم و ایشان گفت که شجاع با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود. حالا اینکه خلیل‌زاده به دلیل عدم دریافت حقوق اقدام به فسخ قرارداد کرده است، موضوع دیگری است. شجاع بازیکن متعصبی است و باید به فکر هواداران هم باشد. در این شرایط بزرگان تیم مثل باقری، پیروانی، سیدجلال و ... باید صحبت کنند تا این بازیکن همچنان در پرسپولیس بماند.

استیلی درباره بحث جدایی بشار رسن هم تأکید کرد: بشار جزو خارجی‌های خوب فوتبال ایران است که پرسپولیس را هم دوست دارد و حتی چند روز بعد از فوت مادرش برای این تیم بازی کرد. من امیدوارم که رسن هم در پرسپولیس بماند. من معتقدم باشگاه باید در مورد هر چیزی به صورت شفاف و صادقانه با مردم صحبت کند، چون مردم صداقت را از هر چیزی بیشتر دوست دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )