یک سایت عربی‌زبان با اعلام اینکه شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران مورد بررسی قرار گرفته است، تاکید کرد که باشگاه سعودی در این پرونده امید چندانی به پیروزی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «کوره» در تازه‌ترین خبر خود در ارتباط با پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: «مطلع شدیم کنفدراسیون آسیا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شکایت النصر ارسال کرده است».

یک منبع آگاه در کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به سایت کوره گفت: «اعتراض باشگاه النصر پس از بازی با پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت و تمام موارد ارسالی در این بررسی شد. شکایت النصر از پرسپولیس قانونی است و هر تیمی در صورت داشتن مدارک و شواهد، حق شکایت دارد اما تصمیم نهایی با AFC است».

این منبع ادامه داد: «ما نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم تا موضع خود را درباره این شکایت روشن کند و این یک امر عادی است. مهلت دریافت نظرات پرسپولیس و توضیحات آن نباید بیش از ۴۸ ساعت باشد».

سایت کوره در ادامه خبر خود نوشت: «النصری‌ها معتقدند که حق شکایت دارند؛ با وجود آنکه آنها خیلی امیدوار به پیروزی در این پرونده و گرفتن پاسخ مثبت نیستند اما طبق قوانین عمل می‌کنند».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )