بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ملی پوش سوئد نقش زیادی در انتقالش به تیم برنتفورد داشته است، گفت: هدفمان صعود به لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و تیم برنتفورد انگلیس درباره دلیل انتخاب برنتفورد گفت: از قبل چیزهایی درباره برنتفورد می دانستم. مدتی این تیم را دنبال کردم. می دانم هدفشان صعود به لیگ برتر است که این بسیار جذاب است. تلاش می کنم به باشگاه کمک کنم تا به لیگ برتر صعود کند تا با بهترین تیم های جهان رقابت کنیم.

قدوس درباره نقش پونتوس جانسون بازیکن تیم ملی سوئد در انتقالش به برنتفورد یادآور شد: ما هر روز با هم صحبت می کردیم. پنتوس به سئوالاتم جواب می داد و کمک زیادی به من کرد.

این بازیکن ایرانی در خصوص تیم سابق خود یعنی آمیان فرانسه تصریح کرد: دلم برای آمیان، هواداران و هم تیمی هایم تنگ می شود. آدم های خیلی خوبی آنجا بودند. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم دوباره بتوانند به لیگ یک فرانسه برگردند.

قدوس در خصوص پست بازی اش در باشگاه و تیم ملی اظهار کرد: هر جایی که مربی بگوید بازی می کنم اما خودم را به عنوان یک بازیکن شماره ۱۰ می بینم.

وی با اشاره به عملکرد سایر لژیونرهای ایران در اروپا تصریح کرد: بازیکنان با استعداد زیادی از ایران در اروپا هستند. به مهدی (طارمی)، سردار (آزمون)، کاوه (رضایی) و قلی زاده نگاه کنید که عملکرد خوبی در شارلوا داشته اند.

این بازیکن تیم ملی ایران که با «golbezanpodcast» گفتگو کرده است، درباره عملکرد ضعیف مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توضیحی نداد. قدوس گفت: در واقع ارتباط زیادی با ویلموتس و همکارانش نداشتم. فقط بحث هایی بود مبنی بر اینکه ممکن است وحید هاشمیان به من سر بزند.

قدوس در پایان درباره احتمال دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و مالی تصریح کرد: من اخیرا با فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط بوده ام. آنها هر از گاهی وضعیتم را بررسی کرده اند. همچنین با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تماس داشته ام. او اوضاع را بیش از همه بررسی کرده است. امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم تا به جام جهانی برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.