وینگر تیم فوتبل سپاهان گفت: دوست داشتم به سپاهان و نویدکیا کمک کنم و به همین دلیل تصمیم به ماندن گرفتم.

وینگر تیم فوتبل سپاهان گفت: دوست داشتم به سپاهان و نویدکیا کمک کنم و به همین دلیل تصمیم به ماندن گرفتم. رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ماندن در سپاهان گفت: من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم، البته در چند هفته اخیر با چند پیشنهاد خیلی خوب داخلی و همچنین یکی دو پیشنهاد خارجی هم مواجه شدم ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم، چون دوست دارم به سپاهان و محرم نویدکیا کمک کنم. امیدوارم فصل خوبی را در سپاهان پشت سر بگذارم و عملکردم با رضایت کادر فنی و هواداران همراه باشد.

وی در خصوص شرایط فنی سپاهان بعد از حضور نویدکیا عنوان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و تفکرات نویدکیا هم طوری است که باید روی زمین فوتبال بازی کنیم و این مربی به ارائه فوتبال تاکتیکی تاکید ویژه‌ای دارد. ما مطمئنا با این بازیکنان و کادر فنی جزو مدعیان جدی در هر دو جام هستیم.

دهقانی در ارتباط با عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما زمانی وارد بازی‌ها شدیم که کادر فنی سپاهان به تازگی تغییر کرده بود. سرمربی تیم هم تلاش کرد تا در همین چند بازی شناخت بیشتری از تیم پیدا کند. این بازی‌ها یک کمک بزرگ برای نویدکیا و همکارانش بود تا برنامه‌های تاکتیکی‌شان را پیاده کنند. امیدوارم سپاهان در فصل جدید روزهای خوبی را تجربه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.