سرمربی تیم ملی فوتبال ولز معتقد است انتقال بیل به تاتنهام، اتقاق خوبی برای خود او، این باشگاه و لیگ برتر انگلیس است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز معتقد است انتقال بیل به تاتنهام، اتقاق خوبی برای خود او، این باشگاه و لیگ برتر انگلیس است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایان گیگز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» درباره انتقال قرضی گرث بیل ۳۱ ساله به تاتنهام، بازیکنی که به دلیل مصدومیت زانو انتظار می‌رود بعد از بازی‌های ملی در ماه اکتبر به میادین مسابقه بازگردد، گفت: بیل نسبت به رئال مادرید در تاتنهام به طور منظم‌تر بازی خواهد کرد. به نظرم این انتقال خوبی برای گرث، تاتنهام و در کل برای لیگ برتر بود، بازیکنی که هر هفته می‌توانیم بازی‌هایش را ببینیم. بیل حالا در باشگاهی است که شناخت خوبی از آن دارد و مربی خیلی خوبی هم هدایتش را برعهده دارد. فکر می‌کنم خود او هم گفته بود که بازگشت به تاتنهام مثل بازگشت به خانه‌اش است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز در ادامه اظهار داشت: اگر بیل به طور منظم بازی کند، خیلی بهتر و خطرناک‌تر خواهد شد. با توجه به کیفیت و تجربه‌ای که گرث دارد، قادر است عملکرد خوبی را از خود برای تاتنهام و تیم ملی ولز ارائه دهد اما اگر به طور مرتب بازی کند، خیلی بهتر هم خواهد شد.

تیم ملی ولز خود را آماده بازی دوستانه با انگلیس در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) می‌کند و پس از آن در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم‌های ایرلند و بلغارستان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.