سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش و به خصوص هافبک اسپانیایی‌اش مقابل برایتون ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش و به خصوص هافبک اسپانیایی‌اش مقابل برایتون ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر برایتون را از پیش‌رو برداشت و به دور بعد راه پیدا کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش که در این دیدار یک گل به ثمر رساند و یک پاس‌گل هم داد، گفت: بازی فوق‌العاده‌ای از جانب خوان ماتا بود. او وقتی صاحب توپ می‌شد، ما را با سبک بازی‌اش به آرامش می‌رساند. خوان گل او را به نوعی خودش ساخت. هرگز از دیدن چنین بازی‌ای از خوان شگفت‌زده نمی‌شوم. ماتا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و کارش را به خوبی انجام داد.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: ما به ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان از این بازی نیاز داشتیم تا اعتماد به نفس لازم را به دست بیاوریم و مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیریم. ما روی ضربات شروع مجدد کار کرده‌ بودیم. ما همچنین در این دیدار دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم که این برای چهار بازیکن خط دفاعی‌مان خیلی مهم بود.

سولسشایر همچنین در واکنش به شایعات نقل‌وانتقالات حول باشگاه منچستریونایتد که گفته می‌شود جذب جیدون سانچو از دورتموند و به خدمت گرفتن قرضی عثمان دمبله از بارسلونا در دستور کار این باشگاه است، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم خبر جدیدی درباره نقل‌وانتقالات به شما (خبرنگاران) بدهم. ما با بازیکنانی که در اختیار داریم، کارمان را انجام می‌دهیم. ما ترکیب بزرگی داریم. ما از روز شنبه تا به این بازی ۱۰ تغییر در ترکیب تیم ایجاد کردیم. اگر خبر جدیدی بود، حتماً به اطلاع شما خواهیم رساند.

وی در پایان یادآور شد: من درباره بازیکنان تیم‌های دیگر اظهارنظر نمی‌کنم. نمی‌خواهم خودم را درگیر باشگاه‌های دیگر کنم. این را می‌دانم که باشگاه عالی کار می‌کند اما سخت است که تا جای ممکن قوی‌ترین ترکیب را داشته باشیم. شایعات گاهی اوقات وجود دارند و ما نمی‌توانیم کنترلی روی آنها داشته باشیم.

شاگردان سولسشایر در بازی بعدی خود یکشنبه شب باید در اولدترافورد به مصاف تاتنهام تحت‌هدایت ژوزه مورینیو بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.