سرمربی مستعفی تیم فوتبال چوکای تالش گفت که امکان فعالیت کردن در این باشگاه وجود نداشت.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال چوکای تالش گفت که امکان فعالیت کردن در این باشگاه وجود نداشت. محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره کناره‌گیری خود از سرمربیگری تیم فوتبال چوکای تالش اظهار داشت:‌ دلیل این استعفا، برخی مسائل پیرامون باشگاه بود که مالک و مدیران باشگاه چوکا هم درگیر آن بودند. پیش از شروع مسابقات، ثبات و آرامش لازم در اطراف چوکا وجود نداشت. شرایطی ایجاد شد که نمی‌شد در چوکا کار کرد. گفتیم تیم را به تالش می‌آوریم و از بازیکنان بومی تست می‌گیریم. برخی بازیکنان هم مد نظر ما نبودند که این موضوع در دنیای فوتبال طبیعی است اما برخی بازیکنان به مشکلات دامن زدند.

وی با انتقاد از کمبود امکانات در تالش تصریح کرد: از لحاظ زیرساخت محدودیت داشتیم و نمی‌توانیم در تالش بازی کنیم. به ما قول دادند که این مشکل تا شروع لیگ دسته اول رفع می‌شود اما از محمودزاده (مسئول برگزاری لیگ دسته اول) در این باره سوال کردم که او گفت بعید می‌دانم مشکلات تا آغاز رقابت‌ها برطرف شود. وقتی پیش از شروع مسابقات حاشیه به وجود می‌آید، اگر نتیجه خاصی رقم بخورد قرار است چه شود؟ چند سایت و پیج‌های هواداری هم خیلی به حواشی دامن زدند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال چوکای تالش با بیان اینکه ریاضی‌مند (مالک باشگاه چوکا) تنها بود و تنها یک نفر به او کمک می‌کرد، به تسنیم گفت: مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند و باید قدردان اینگونه افراد باشیم. باید به تصمیمات و تفکرات این انسان‌ها احترام بگذاریم و خود ریاضی‌مند هم خیلی منطقی بود. من به مالک باشگاه شرایط را گفتم که او هم این وضعیت را درک کرد.

نصرتی درخصوص پیشنهادهای خود از سایر باشگاه‌ها خاطرنشان کرد:‌ شب گذشته (چهارشنبه) تا پیش از بازی پرسپولیس با مسئولان چوکا جلسه داشتیم. صحبت‌هایی انجام شده که هنوز رسمی نبوده و اگر تیمی پیشنهاد بدهد، آن را بررسی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.