عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر نفت به بندی از مصوبه مجلس در راستای منع کمک به ورزش قهرمانی اعتنا کرده است که ما می‌توانیم در همان مصوبه، ۱۰ بند را که دست وزارت نفت برای کمک به تیم‌های نفتی باز گذاشته است را نشان دهیم.

سیدکریم حسینی در گفت و ‌گو با ایسنا، اظهارکرد:‌ ورزش در خوزستان در برخی رشته‌ها از جمله فوتبال قدمت بسیاری دارد و تلاش ما نیز این بوده که تیم‌های ورزشی استان با بهترین شرایط در مسابقات شرکت کنند. ضمن این‌که همچنان پیگیر حل مشکلات تیم‌های نفتی استان هستیم و در این زمینه نیز نمایندگان مسجدسلیمان و آبادان، جلساتی با وزیر ورزش داشته‌اند و دستوراتی برای کمک به این دو تیم گرفته شده است.

وی با بیان این‌که فوتبال و ورزش خوزستان به صدقه نیاز ندارد، گفت: وزیر نفت به بندی از مصوبه مجلس در راستای منع کمک به ورزش قهرمانی اعتنا کرده است که ما می‌توانیم در همان مصوبه، ۱۰ بند را که دست وزارت نفت برای کمک به تیم‌های نفتی باز گذاشته است را نشان دهیم.

نماینده مردم اهواز عنوان کرد:‌ با این مصوبه در حال حاضر هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی خوزستان در حال نابودی هستند. در واقع با کسر بودجه تیم‌های نفتی از سوی وزارت نفت، چند رشته ورزشی در استان خوزستان در حال منحل شدن هستند.

وی گفت: نباید در حق ورزش و فوتبال خوزستان جفا شود و چرا هر ساله باید برای کمک به تیم‌های نفتی التماس کنیم؟ اکنون نیز وقت در حال از دست رفتن است و بازیکنان خوب در حال پیوستن به دیگر تیم‌ها هستند و این یعنی فرصت‌سوزی که به سختی جبران خواهد شد.

حسینی بیان کرد: خوزستان سابقه بسیاری در فوتبال دارد و آبادان و مسجدسلیمان نیز هویت فوتبال خوزستان هستند و مگر فوتبال بدون تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم می‌شود؟ به هر حال پیگر حل مشکلات این‌ دو تیم از سوی وزارت نفت هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.