کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تصمیمی در خصوص مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ نگرفته، اما احتمال برگزاری متمرکز بازی‌ها بسیار بالاست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تصمیمی در خصوص مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ نگرفته، اما احتمال برگزاری متمرکز بازی‌ها بسیار بالاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب به صورت متمرکز در حال برگزاری در کشور قطر است و این مسابقات هم‌اکنون در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد. در خصوص ادامه دیدارهای منطقه شرق نیز زمزمه برگزاری متمرکز این مسابقات در قطر شنیده می‌شود که هنوز تصمیم رسمی اعلام نشده است.

در همین حال، سایت گل اعلام کرده احتمال برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به صورت متمرکز وجود دارد. در حالی که پلی‌آف راهیابی به لیگ قهرمانان در ماه ژانویه برگزار می‌شود، اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد در این باره تصمیم بگیرد.

داتو ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص احتمال برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفت: برگزاری متمرکز بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ روی میز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.