لیونل مسی می‌گوید تصمیم جنجالی که ماه گذشته برای ترک بارسلونا گرفت به صلاح این باشگاه بوده است.

لیونل مسی می‌گوید تصمیم جنجالی که ماه گذشته برای ترک بارسلونا گرفت به صلاح این باشگاه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی می‌خواهد ماجرای پرسروصدای درخواستش برای جدایی از بارسلونا در ابتدای ماه گذشته را به دست فراموشی بسپارد هرچند معتقد است که تصمیم او به صلاح باشگاه بوده است.

مسی ۳۳ ساله در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورت کاتالونیا اظهار داشت: اگر اشتباهی از من سر زده است، مسئولیت آن را می‌پذیرم اما تصمیمی که من گرفتم فقط با هدف بهتر و قوی‌تر شدن تیم فوتبال بارسلونا بود. من با تصمیمی که گرفتم می‌خواستم به تمام اعضای باشگاه و هواداران یک پیام بدهم. اگر در هر لحظه‌ای هر کدام از آنها از گفته‌ها یا رفتار من آزرده خاطر شدند، من می‌خواهم که آنها ذره‌ای شک نداشته باشند که هرآنچه انجام دادم همواره در جهت برآورده کردن منافع باشگاه بوده است.

بارسلونا فصل جدید را با پیروزی خانگی ۴ بر صفر مقابل ویارئال در نوکمپ آغاز کرد که مسی هم در آن دو گل به ثمر رساند.

وی افزود: بعد از آن همه اختلاف، من دوست دارم که آن ماجراها دیگر به پایان برسند. همه ما باید متحد باشیم و این‌گونه تصور کنیم که بهترین روزهای باشگاه قرار است از راه برسند. تنها راهی که ما می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم این است که همگی برای هیجان، اشتیاق و انگیزه‌ داشته باشیم، همیشه اتحادمان را حفظ کنیم و مسیر حرکت‌مان یکسان باشد.

بازی بعدی بارسلونا در لالیگا فردا شب (پنجشنبه) در خانه تیم سلتاویگو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.