تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک کشور از امروز (نهم مهرماه) آغاز می‌شود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، پس از سقوط به لیگ یک، در فصل پیش‌رو نیز برای دومین سال متوالی باید در این مسابقات به میدان برود و امیدوار باشد که مجددا بتواند لیگ برتری شود. استقلالی‌ها فصل گذشته اگرچه در ابتدا کار خود را خوب شروع نکردند و حتی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته ۲ کشور بودند اما در نیم‌فصل دوم با قرار گرفتن خلیفه‌اصل در راس کادرفنی نه تنها از قعر جدول جدا شدند، بلکه انگیزه صعود به لیگ برتر مجددا در این تیم شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، هدایت استقلال خوزستانِ لیگ یکی که در اندیشه صعود به لیگ برتر است، بازهم به امیر خلیفه‌اصل سپرده شد و او نیز رسما کار خود را با آبی‌های خوزستان با تمرین امروز عصر (چهارشنبه) در اهواز آغاز می‌کند. استقلالی‌ها چند روزی در اهواز تمرین خواهند کرد، سپس راهی اردوی خارج از استان می‌شوند.

استقلال برای حضور قدرتمند در لیگ یک و کسب جواز حضور در لیگ برتر، تاکنون بهروز بارانی، علی حسامی، سید جلال عبدی، امیرحسین نوایی، حسن پورحمیدی، مسعود اسدی و آیدین قویدل را به خدمت گرفته و با محمد بختیاری، حسن معاوی، سجاد خالدی، مهند حیدری، علی هلیچی و حسین بهرامی نیز برای فصل جدید لیگ یک، تمدید کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.