سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید احتمال خرید بازیکن جدید را به کلی رد نکرد اما به نوعی آن را مشروط به فروش بازیکنان مازادش دانست.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید احتمال خرید بازیکن جدید را به کلی رد نکرد اما به نوعی آن را مشروط به فروش بازیکنان مازادش دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل وایادولید در هفته چهارم لالیگا درباره احتمال خرید بازیکن جدید در اندک مدت باقیمانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. به نظر خودم، من همیشه بهترین بازیکنان را داشته‌ام و در رئال مادرید وضعیت همیشه همینطور بوده است. به علاوه بازار تا پنجم اکتبر بازی است. ما همین حالا هم در تیم‌مان کلی بازیکن داریم. آیا با حضور این همه بازیکن انتظار دارید بازیکنان بیشتری به ما ملحق شوند؟ به چه دلیل؟ بازیکنان من واقعاً خوب هستند و من هم از این بابت بسیار خوشحالم.

زیدان در ادامه به انتقاداتی که از عملکرد ضعیف ادن اِزار در یک سال و نیم حضورش در رئال مادرید صورت گرفته و در بعضی از آنها این بازیکن بلژیکی به نداشتن رویکرد حرفه‌ای هم متهم شده است، گفت: من با این نظر موافق نیستم. او می‌تواند حرف بزند اما می‌خواهد بازی کند. ازار مشکل بزرگی دارد که از مدت‌ها قبل او را آزار داده است. فصل بسیار طولانی است و او می‌خواهد در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد.

در روزهای اخیر بحث احتمال فروش لوکا یوویچ یا بورخا مایورال مطرح شده است اما زیدان حاضر نشد درباره این موضوع صحبت کند.

او عنوان کرد: من درباره این موضوع پاسخ‌تان را نمی‌دهم. روی همه بازیکنانی که با تیم اصلی باشگاه قرارداد دارند حساب می‌کنم. اینکه در آینده چه رخ خواهد داد را باید منتظر ماند و دید. نارضایتی یوویچ از نیمکت‌نشینی؟ شما باید همه چیز را مدنظر داشته باشد. بازار تا روز پنجم اکتبر باز است. بازیکنان من وضعیت‌شان خوب و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد.

با توجه به اتفاقاتی که در بازی قبلی رئال مادرید در خانه رئال بتیس رخ داد بار دیگر مسئله جانبدارانه بودن استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) در تشخیص صحنه‌های مشکوک به نفع کهکشانی‌ها مطرح شده است.

زیزو در این خصوص اظهار داشت: من از انتقاداتی که موفقیت یک تیم صورت می‌گیرد، تعجب می‌کنم. تمایلی ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. طبق معمول هر کسی می‌تواند نظرش را بدهد و ما هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم جز اینکه روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.