مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که مشکلات مالی همچنان پا برجا است و واقعا نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای تداوم مسیر موفق فصل گذشته هستیم، گفت: راه طولانی و سخت است اما امیدواریم.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: از روزی که کار را برای لیگ بیستم در باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با همکاری همکارانم آغاز کرده‌ایم، هدف این بوده است که علی‌رغم مشکلات مالی بسیار و مشخص نبودن تکلیف چگونگی تیم‌داری در انجام امور اداری باشگاه توقف نداشته باشیم. کار سخت بوده است اما با عزمی که برای کمک به باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی مسئولان شهری و استانی ایجاد شد، مجتبی حسینی مجددا به فعالیت خود در تیم ادامه داد و تیم نیز در اردوی تهران به سر می‌برد. البته تاکید می‌کنم مشکلات مالی همچنان پا برجاست و واقعا نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای تداوم مسیر موفق فصل گذشته هستیم.

وی بیان کرد:‌ اردوی تیم در تهران در حال برگزاری است و تمام هم و غم ما این است که تیم به خوبی برای مسابقات آماده شود ولی همان‌طور که می‌دانید نفت مدت زمانی را به دلیل مسایلی و مشخص نبودن تکلیف تیم از دست داد، به صورتی که شاید فرصت‌سوزی شکل گرفتهِ به راحتی قابل جبران نباشد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: نماینده شهرستان و استاندار خوزستان تلاش بسیاری داشته‌اند تا از طریق ارتباط و رایزنی با وزیر نفت، مشکلات باشگاه را به حداقل برسانند و تیم با دغدغه کمتر برای لیگ بیستم آماده شود اما موانع موجود در مسیر باعث شد که تیم نسبت به سایر حریفان دیرتر شکل بگیرد و همین نیز باعث شد، نفرات زیادی از شاکله اصلی تیم را از دست بدهیم و نگرانی بسیاری در بین هواداران ایجاد شود.

وی بیان کرد: متاسفانه هر ساله تیم‌های نفتی خوزستان که هواداران بی‌شماری نیز دارند، با مشکلات این چنینی مواجه می‌شوند و همین باعث می‌شود که تیم‌های نفتی با آمادگی کامل وارد لیگ نشوند و ضربه بزرگی به این تیم‌ها وارد شود. البته در کنار کمک مسئولان شهری و استانی از جمله نماینده، فرماندار و شورای تامین شهرستان برای کمک به تیم نفت مسجدسلیمان، با کمک ظرفیت بزرگانی چون آقای محسن رضایی نیز تلاش شده که مشکلات باشگاه نفت‌مسجدسلیمان به حداقل برسد که این جای تشکر دارد.

شجاعی گفت: تمام تلاش مجموعه باشگاه دور نشدن تیم از مسیر خوب فصل گذشته است ولی همان طور که همه از مشکلات بسیار باشگاه خبر دارند، مطمئنا کار سختی برای لیگ پیش‌رو خواهیم داشت. از این بابت نیز به کمک و همراهی همه جانبه مسئولان نیاز مبرم داریم و اگر پشتوانه آن‌ها را نداشته باشیم، هرگز نمی‌توانیم در این مسیر سخت گام برداریم. راه طولانی و سخت است اما امیدواریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.