بازیکن پیشین باشگاه الاهلی و تیم ملی قطر معتقد است که ضعف فنی مسابقات لیگ و باشگاه‌های قطری عامل ناکامی در رقابت‌های آسیایی است.

بازیکن پیشین باشگاه الاهلی و تیم ملی قطر معتقد است که ضعف فنی مسابقات لیگ و باشگاه‌های قطری عامل ناکامی در رقابت‌های آسیایی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین الخواجه با بیان این موضوع اظهار داشت: برای موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید لیگ و باشگاه‌های خودمان را تقویت کنیم. متاسفانه باید بگویم لیگ ما ضعیف است و این ضعف عامل ناکامی ما در مسابقات آسیایی است. به جز باشگاه‌های اصلی و قدرتمند باید از سایر تیم‌ها هم حمایت شود.

وی همچنین افزود: با تمام احترام باید بگویم ژاوی در شکست السد مقصر اصلی است. او بهترین تیم قاره را هدایت می‌کند. به نظر من او تجربه لازم را ندارد، هرچند بازیکن بزرگی بوده است، البته ما مواردی مثل مارادونا را داشته‌ایم که بهترین بازیکنان تاریخ بودند اما در مربیگری شکست خوردند.

الخواجه گفت: پیش بینی می‌کردم که الدحیل حذف شود و السد هم برابر پرسپولیس نتیجه نگیرد، چون می‌دانستم این دو تیم نمی‌توانند به مراحل نهایی برسند، حتی در شرایطی که ما میزبان رقابت‌ها هستیم و خیلی‌ها می‌گفتند یکی از این این دو تیم قهرمان می‌شود. یکی از مشکلات باشگاه‌های ما این است که در جذب بازیکن خارجی به دنبال اسم‌ها می‌رویم. ما به بازیکنانی جوان‌تر نیاز داریم که همه توان خودشان را بگذارند و دوندگی لازم را داشته باشند. مثلا سانتی کازورلا بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما با این سن و سال در بازی‌های فشرده و فاصله سه روز نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. ما به بازیکنان جوان‌تری برای موفقیت در این سطح نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.