سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی سختی زیادی کشیده‌ایم و حاضر نیستیم این موقعیت را به راحتی از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گفت: قبل از صحبت هایم باید آرزوی سلامتی برای مربی پاختاکور دارم تا بیماری کرونا را پشت سر بگذارد. ضمن اینکه سالگرد درگذشت هادی نوروزی است که به خانواده او تسلیت می گویم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنان الهام زیادی از او گرفتند. بازی با پاختاکور بسیار حساس است. با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت بگذریم. در گروه سختی قرار داشتیم و سپس السد را که یکی از بهترین های این دوره بود شکست دادیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس افزود: انرژی زیادی را مصرف کردیم تا اینجا رسیدیم. انگیزه فراوانی برای بازی با پاختاکور داریم. بازی راحتی برای ما نخواهد بود.

گل محمدی درباره پاختاکور ازبکستان تاکید کرد: آنها یک روز بیشتر از ما استراحت کردند. فوتبال ماشینی و فیزیکی انجام می دهند. باید انرژی و توان زیادی به کار ببریم تا از این مرحله هم عبور کنیم. بازی خیلی سختی پیش روی ما هست.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به اینکه در بازی های قبلی گل اول را پرسپولیس زده است و آیا فردا هم با این هدف بازی خواهند کرد گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ممکن است گل بزنید یا شاید هم اول گل بخورید. ما در لیگ ایران تجربه گل خوردن هم داشتیم. در آنجا با اختلاف دوگل عقب بودیم اما در نهایت بازی را با سه گل بردیم. بازیکنان پرسپولیس به سطح ذهنی خوبی رسیده اند که بتوانند هر اتفاقی را رقم بزنند. باید از هر لحاظ آمادگی داشته باشیم و در جهت جبران بتوانیم واکنش خوبی نشان دهیم. آنها می توانند هر نتیجه ای را برگردانند.

گل محمدی در خصوص خستگی بازیکنان پرسپولیس و بازی فیزیکی پاختاکور یادآور شد: مسائل فیزیکی بخشی از فوتبال است. اما مسائل روحی و انگیزشی بخش مهمی استن و ما این بخش مهم را در فوتبال زیاد داریم. اینکه نتایج گذشته تضمینی باشد که نتایج قبلی رقم بخورد وجود ندارد. پرسپولیس یک تیم به معنای واقعی است و با هم می توانیم نتایج خوب بگیریم و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: انگیزه های متفاوتی برای بردن داریم. ۴۵ میلیون هوادار داریم و دعا و انرژی مثبت آنها با تیم است. امیدوارم بتوانیم آنها را شاد کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.