باشگاه جنوای ایتالیا از شیوع گسترده ویروس کرونا در میان اعضای تیم اصلی این باشگاه خبر داد که اکثر آنها بازیکنان این تیم هستند.

باشگاه جنوای ایتالیا از شیوع گسترده ویروس کرونا در میان اعضای تیم اصلی این باشگاه خبر داد که اکثر آنها بازیکنان این تیم هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه جنوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۴ عضو این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و گزارش شده است که بین هشت تا ۱۰ تن از این افراد بازیکنان تیم هستند.

پیش از این دروازه‌بان تیم ماتیا پرین و لاسه شونه در خط میانی جنوا به کرونا مبتلا شده بودند و بعد از تست‌های جدید گرفته شده از سایر بازیکنان تیم که پس از مصاف با ناپولی صورت گرفت مشخص شد که ۱۴ تن دیگر از اعضای تیم هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

طبق گزارش سایت اسپورت ایتالیا، آخرین تست‌های کرونای گرفته شده از اعضای تیم جنوا بعد از باخت ۶ بر صفر این تیم مقابل ناپولی بوده که نشان می‌دهد علاوه بر بازیکنان، تعدادی از اعضای کادر فنی هم مبتلا شده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا این افراد مسبب انتقال ویروس کرونا به اعضای تیم فوتبال ناپولی هم شده‌اند یا نه.

به این ترتیب اعضای تیم فوتبال ناپولی باید قبل از بازی بعدی‌شان که مقابل یوونتوس است، همگی تست کرونا بدهند. همچنین مصاف هفته آینده تیم فوتبال جنوا مقابل تورینو در هفته سوم سری A نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.