کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی با ادامه این نمایش می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی با ادامه این نمایش می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی برابر السد گفت: به بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و تمامی اعضای پرسپولیس که در قطر حضور دارند تبریک می‌گویم. پرسپولیس برابر السد جانانه جنگید و تمام بازیکنان از خط دروازه تا خط حمله، خواسته‌های کادر فنی را در زمین به بهترین شکل پیاده کردند تا برنده از زمین بیرون بیاید. پرسپولیس زمانی به السد گل زد که دیگر کاری از این تیم ساخته نبود و حتی می‌توانست چند گل دیگر هم بزند.

وی تاکید کرد: همانطور که ژاوی هرناندس گفته بود، در آسیا پرسپولیس قوی‌ترین تیم است و او به این حرف خودش اعتقاد دارد. خوشحالم که پرسپولیس مزد زحماتش را گرفت و حالا باید به بازی با پاختاکور فکر کنیم. اگر بچه‌ها همین بازی و همین نمایشی که برابر شارجه و السد داشتند را در بازی‌های بعدی ارائه دهند، تیم گل‌محمدی یک پای فینال خواهد بود. کاملا مشخص است که بازیکنان پرسپولیس برای برنده شدن وارد زمین می‌شوند و قطعا از سوی کادر فنی انگیزه می‌گیرند.

شاهرودی با اشاره به خصوصیات فنی تیم پاختاکور گفت: پاختاکور در بحث مالکیت توپ شرایط خوبی دارد ولی دوندگی بازیکنان پرسپولیس به آنها می‌چربد و قطعا بازیکنان ما نمی‌گذارند آنها بازیسازی کنند. امیدوارم پرسپولیس با انجام یک بازی خوب و هوشمندانه برنده از زمین خارج شود. تا اینجا پرسپولیس آبروی فوتبال ایران را خریده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )