خشونت به خرج دادن مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در تمرینات این تیم بر تنش‌های موجود در این تیم پس از باخت سنگین اخیر باواریایی‌ها افزود.

خشونت به خرج دادن مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در تمرینات این تیم بر تنش‌های موجود در این تیم پس از باخت سنگین اخیر باواریایی‌ها افزود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه بیلد آلمان، کمتر از ۲۴ ساعت پس از باخت غیرمنتظره ۴ بر یک تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در خانه هوفنهایم در هفته دوم بوندس‌لیگا، اتفاقی دیگر رخ داد که رختکن تیم باواریایی را متشنج‌تر کرد.

این اتفاق امروز (دوشنبه) در جریان تمرینات شاگردان هانسی فلیک و زمانی رخ داد که مربی آلمانی بازیکنانش را که هنوز تحت تأثیر باخت روز گذشته بودند، به دو دسته تقسیم کرد تا یک مصاف درون تیمی انجام دهند.

در این میان ظاهراً روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی‌ها که مقابل هوفنهایم اصلاً فرصت بازی پیدا نکرد از سایر هم‌تیمی‌هایش عصبانی‌تر بوده است. او روی مایکل کویزانس خطای خشنی مرتکب می‌شود طوری که هم‌تیمی‌ فرانسوی‌اش تا چند دقیقه روی زمین ماند. ماجرا اما به همین جا ختم نشد چون هافبک فرانسوی ۲۱ ساله بایرن مونیخ پس از آنکه سرانجام از جای خود برخاست رو به هم‌تیمی‌ لهستانی‌اش چند جمله به زبان آورد که البته مهاجم سابق بوروسیا دورتموند به آن توجهی نکرد و به بازی‌اش ادامه داد.

در پایان جلسه تمرینی، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که سعی در فرونشاندن تنش به وجود آمده میان دو بازیکن تیمش داشت، آنها را فراخواند تا صحبت کنند اما لواندوفسکی که خیلی تمایلی به این کار نداشت صرفاً نظاره‌گر صحبت‌های فلیک و کویزانس بود.

بایرن‌مونیخ روز گذشته برای اولین بار از ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ تن به شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.