جلسه کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه ها با اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین برگزار شد.

جلسه کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه ها با اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها به صورت آنلاین با اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز به بررسی اسناد و مدارک باشگاه تراکتور پرداختند.

همچنین اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در کنفرانس تلفنی که بین باشگاه تراکتور و اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت و موضوع ممیزی باشگاه تراکتور را رصد کردند. در پایان جلسه هم اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها جمع‌بندی‌های لازم را با باشگاه تراکتور در این زمینه انجام داد.

گفتنی است، حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این جلسات الزامی است و در صورت غیبت آنها در نشست‌ها با جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.