کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده با توجه به تحریم‌های بانکی ایران، شماره حسابی که در لیست تحریم‌ها قرار ندارد را اعلام کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده با توجه به تحریم‌های بانکی ایران، شماره حسابی که در لیست تحریم‌ها قرار ندارد را اعلام کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، مبلغ ۴۷۰ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهد کرد.

طبق جدول جوایز لیگ قهرمانان آسیا، مبلغ پاداش در هر مرحله جداگانه بوده و این مبلغ به شرح زیر است:

هزینه سفر: ۶۰ هزار دلارپیروزی در مرحله گروهی: ۵۰ هزار دلارمساوی در مرحله گروهی: ۱۰ هزار دلارصعود به جمع ۱۶ تیم پایانی: ۱۰۰ هزار دلارصعود به یک چهارم نهایی: ۱۵۰ هزار دلارصعود به نیمه نهایی: ۲۵۰ هزار دلارنایب قهرمان: ۲ میلیون دلارقهرمان: ۴ میلیون دلار

با توجه به این جدول و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده فوتبال کشورمان با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی و یک تساوی، مجموعاً مبلغ ۱۶۰ هزار دلار دریافت می‌کند. صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی ۱۰۰ هزار دلار و صعود به یک چهارم نهایی نیز ۱۵۰ هزار دلار دیگر به پاداش پرسپولیس اضافه کرده و به این ترتیب ۴۱۰ هزار دلار تا این مرحله نصیب پرسپولیس می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد واریز پاداش پرسپولیسی‌ها را دارد، اما با توجه به تحریم‌های بانکی ایران امکان واریز این پول نیست. به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس اعلام شده شماره حساب بانکی را که در لیست تحریم‌ها قرار ندارد، اعلام کند تا این مبلغ واریز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )