روند شکست‌ناپذیری شاگردان هانسی فلیک در لیگ دسته اول فوتبال آلمان در هفته دوم این رقابت در فصل جدید و به دست هوفنهایم به پایان رسید.

روند شکست‌ناپذیری شاگردان هانسی فلیک در لیگ دسته اول فوتبال آلمان در هفته دوم این رقابت در فصل جدید و به دست هوفنهایم به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم از هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان هوفنهایم بود و در پایان با نتیجه ۴ بر یک به میزبان خود باخت.

ارمین بیکاچیچ در دقیقه ۱۶، مانوس دابور در دقیقه ۲۴ و آندری کراماریچ دوبار در دقایق ۷۷ و ۲+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و جاشوا کیمیچ در دقیقه ۳۶ هم تنها گل بایرن مونیخ را زد.

به این ترتیب اولین شکست بایرن مونیخ در فصل جدید رقم خورد و روند شکست‌ناپذیری این تیم که از هفتم دسامبر سال ۲۰۱۹ (۱۶ آذر سال ۹۸) در خانه مونشن‌گلادباخ آغاز شده بود، به پایان رسید. این شکست در حالی در کارنامه شاگردان هانسی فلیک به ثبت رسید که آنها در هفته نخست فصل جدید بوندس‌لیگا شالکه را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داده بودند.

هوفنهایم با کسب دومین پیروزی‌اش شش امتیازی شد و به رده دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد. بایرن مونیخ هم با سه امتیاز بازی اولش در رده ششم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی از هفته دوم بوندس‌لیگا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز فرایبورگ میزبان ولفسبورگ خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.