مدیران تیم فوتبال شالکه در پی ثبت دو شکست متوالی در کارنامه این تیم، سرمربی آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را از کار برکنار کردند.

مدیران تیم فوتبال شالکه در پی ثبت دو شکست متوالی در کارنامه این تیم، سرمربی آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را از کار برکنار کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت بوندس‌لیگا، باشگاه شالکه به دنبال باخت خانگی ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل وردربرمن، سرمربی تیم دیدید واگنر را اخراج کرد.

باخت شب گذشته شالکه در هفته دوم بوندس‌لیگا در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که این تیم در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال آلمان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شده بود.

این دو شکست سبب شد تیم تحت هدایت واگنر ۴۸ ساله در قعر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار بگیرد و تعداد باخت‌های متوالی شالکه با احتساب بازی‌های فصل گذشته‌اش به ۵ مورد افزایش پیدا کند. شالکه از هفدهم ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ در بوندس‌لیگا موفق به کسب پیروزی نشده و همین موضوع نگرانی مسئولان باشگاه را به همراه داشت و آنها را متقاعد کرد که سرمربی تیم را برکنار کنند.

واگنر تابستان سال گذشته هدایت شالکه را در حالی برعهده گرفت که این تیم بدترین نتایجش در یک فصل بوندس‌لیگا در ۳۶ سال قبل از آن را کسب کرده بود. سرمربی سابق تیم‌ ذخیره‌های باشگاه بوروسیا دورتموند و هادرزفیلد انگلیس، فصل گذشته با شالکه در رده دوازدهم و در فاصله ۷ امتیازی منطقه سقوط لیگ را به پایان رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.