مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره روند کُند جذب بازیکن در فصل و نقل انتقالات، گفت:‌ بازیکن‌ها عدد و ارقام‌هایی را پیشنهاد می دهند که همه ما سرگیجه گرفتیم.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص روند جذب بازیکن برای حضور در لیگ بیستم فوتبال، اظهارکرد: متاسفانه روند جذب بازیکن کُند است زیرا با تصویب قانون منع ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران، نرخ بازیکنان ایرانی عجیب و غریب شده و هیمن نیز شرایط ما را برای یارگیری سخت کرده است.

وی بیان کرد: در حال مذاکره با بازیکنان هستیم و امروز نیز با علی عبدالله‌زاده به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. آقای پورموسوی نیز در جریان روند کار و عدد و ارقام بازیکنان است و همه ما از این رقم‌ها سرگیجه گرفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این‌که نگران آینده تیم هستیم، گفت: هنوز وضعیت مالی باشگاه برای حضور در لیگ بیستم که یک موضوع اساسی و مهم بوده، مشخص نیست و این نیز نگرانی ما را دوچندان کرده است.

وی درباره آغاز تمرینات نیز عنوان کرد: نفرات زیادی که در واقع شاکله تیم نفت بودند از تیم جدا شده‌اند و اکنون نیز برای شروع تمرینات نیاز به جذب چند بازیکن داریم که متاسفانه شرایط بازار و نقل و انتقالات کار ما را سخت کرده و مشخص نیست که چه زمانی تمرینات را شروع کنیم، در حالی که تیم‌های دیگر کار خود را آغاز کرده‌اند.

عیسی‌زاده بیان کرد: در این چند سال صنعت نفت همیشه دقیقه ۹۰ برای حضور در لیگ برتر آماده شده و این هم مربوط به شرایطی است که همه از آن اطلاع دارند و دست ما نیست. امیدوارم هواداران نیز این موضوع را درک کنند زیرا تمام هم و غم ما آماده سازی تیم در بهترین شرایط است ولی واقعا باید در این زمینه تمام مسئولان از نفت حمایت کنند و انجام چنین کاری تنها از دست ما بر نمی‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.