تیم فوتبال اینتر در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا میهمانش را در یک ماراتن پرگل شکست داد.

تیم فوتبال اینتر در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا میهمانش را در یک ماراتن پرگل شکست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال اینتر و فیورنتینا در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر ۳ اینتر به پایان رسید.

در این مسابقه که آخرین بازی شب اول هفته دوم سری A بود، فیورنتینا با گلزنی کریستین کائومه در دقیقه ۳ پیش افتاد، اما لائوتارو مارتینس در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول کار را برای اینتر به تساوی کشاند. در دقیقه ۵۲ اشتباه فدریکو چکرینی بازیکن تیم فوتبال فیورنتینا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و اینتر را پیش انداخت، اما تنها پنج دقیقه بعد از این گل گائتانو کاستروویلی دومین گل فیورنتینا را زد و نتیجه را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۳ فیورنتینا بار دیگر از میزبان خود پیش افتاد و این بار فدریکو کیه‌زا گلزنی کرد. در حالی که سه دقیقه به پایان مسابقه مانده بود روملو لوکاکو اینتر را از شکست نجات داد. بازگشت دراماتیک اینتری‌ها در دقیقه ۸۹ کامل شد، زمانی که دانیلو دآمبروزیو چهارمین گل این تیم را با ضربه سر به ثمر رساند تا شاگردان آنتونیو کونته در اولین بازی‌شان در این فصل پیروز شوند.

امروز پنج بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اسپتزیا - ساسولو، ساعت ۱۴ (به وقت تهران) هلاس ورونا - اودینزه، ساعت ۱۶:۳۰ ناپولی - جنوا، ساعت ۱۹:۳۰ کروتونه - میلان، ساعت ۱۹:۳۰ رم - یوونتوس، ساعت ۲۲:۱۵

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.