پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید در دیدار امشب برابر احتیاط را کنار بگذارد و در زمین حریف با تعداد نفرات بیشتری بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید در دیدار امشب برابر احتیاط را کنار بگذارد و در زمین حریف با تعداد نفرات بیشتری بازی کند. رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار امشب تیم‌های استقلال و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی با تیم‌های ازبک سخت‌تر از بازی مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس است، چون آنها فوتبال درگیرانه‌تر و فیزیکی را به نمایش می‌گذارند. فوتبال تیم‌های ازبکستانی شبیه ما است. تیم‌های ما با تیم‌های عربی راحت‌تر بازی می‌کنند چون همیشه‌ عرب‌ها از تیم‌های ما ترس دارند. بازی امشب حذفی است و تیمی که خوب مدیریت شود و بتواند فاصله سه خطوط را حفظ کند موفق می‌شود. استقلال در بازی قبلی مقابل الاهلی عربستان به خوبی این موضوع را نشان داد و در بازی با پاختاکور هم با رعایت این موضوع می‌تواند برنده بازی باشد.

رجبی تصریح کرد: اگر استقلال کمی احتیاط را کنار بگذارد و در زمین حریف با تعداد نفرات بیشتری بازی کند می‌تواند موفق‌ باشد. ما مهره‌هایی داریم که می‌توانند در خط دفاعی حریف تاثیرگذار باشند اما اگر بازیکنان تیم احتیاط کنند، آن وقت بازی فرسایشی می‌شود و به وقت‌های اضافه می‌رود و در آن صورت شاگردان نامجومطلق به مشکل می‌خورند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه استراتژی کادرفنی آبی‌پوشان مقابل پاختاکور ازبکستان چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: همیشه با تیم‌های ازبکستانی دچار مشکل شدیم چرا که آنها به خاطر فوتبال درگیرانه و فیزیکی مانع از پاسکاری و کارهای ترکیبی ما می‌شوند. کادر فنی استقلال در وهله اول باید روی نظم دفاعی تیم کار کند. ابتدا گل نخورند و بازی را تحت کنترل داشته باشند و بعد از آن به فکر گلزنی باشند اما در زمان حمله باید به این موضوع دقت کنند که فضای زیادی به تیم حریف ندهند چون آنها هم در ضدحمله می‌توانند خطرناک باشند. تیمی که از نظر روحی و روانی آماده‌تر باشد موفق خواهد بود. امیدوارم کادرفنی استقلال بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کنند تا شاهد صعود تیم به مرحله بعدی باشیم.

به گزارش تسنیم دیدار استقلال و پاختاکور از ساعت ۲۱.۱۵ امشب (شنبه) به وقت تهران در کشور قطر برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )