سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد تیم تحت‌هدایتش مقابل لینکولن‌سیتی دسته دومی در جام اتحادیه انگلیس راضی است.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد تیم تحت‌هدایتش مقابل لینکولن‌سیتی دسته دومی در جام اتحادیه انگلیس راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی برتری ۷ بر ۲ شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لینکولن‌سیتی دسته دومی و صعود به دور چهارم جام حذفی انگلیس، در گفت‌وگو با «بی‌بی‌سی رادیو فایو» گفت: ما بازی واقعاً خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. این بازی در نگاه اول آسان به نظر می‌رسید. ما توپ را به خوبی در زمین به یکدیگر پاس دادیم و موقعیت‌های خود را به خوبی استفاده کردیم. بازیکنان ما می‌خواستند فوتبال بازی کنند و رفتاری استثنایی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید که در این بازی به نوعی تیم دوم خود را راهی زمین کرد، در تمجید از عملکرد آنها اظهار داشت: عملکرد تیم همانطور بود که انتظارش را داشتیم. وقتی پیراهن لیورپول را به تن می‌کنید، باید نشان دهید که چه کسی هستید. از همه چیز تیمم راضی هستم. دو گلی که ما خوردیم، اتفاق خوبی نبود، اما مشکل جدی وجود ندارد. در چنین بازی‌هایی ممکن است که تیم به دردسر بیفتد.

وی همچنین در تمجید از مهاجم ژاپنی‌اش در این دیدار اظهار داشت: بازی مینامینو در این دیدار را واقعاً دوست داشتم. او بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و در بسیاری از صحنه‌های بازی حضور داشت.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان با ابراز رضایت از عملکرد هافبک سوئیسی‌اش که گل اول سرخپوشان مرسی‌سای را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، گفت: بازی فوق‌العاده‌ای را از جانب ژردان شکیری دیدیم، با وجود اینکه او در پستی غیرتخصصی‌اش بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.