سرمربی تیم فوتبال سویا می‌گوید به بازیکنانش بابت به چالش کشیدن قهرمان آلمان و اروپا، افتخار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سویا می‌گوید به بازیکنانش بابت به چالش کشیدن قهرمان آلمان و اروپا، افتخار می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای در دیدار سوپرجام اروپا با نتیجه ۲ - یک مغلوب بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و از کسب جام بازماند، پس از این بازی گفت: ما در عین حال که در این دیدار به دردسر افتادیم، قادر بودیم به بایرن ضربه بزنیم و آنها زمانی به گل برتری رسیدند که اصلاً احتمالش نمی‌رفت.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال سویا که فصل اخیر این این را به قهرمانی لیگ اروپا رساند، در ادامه اظهار داشت: ما تنها ۱۲ روز بود که به تمرینات بازگشته بودیم، اما با این حال رقابت پایاپایی با بهترین تیم اروپا داشتیم و بازی را به وقت‌های اضافه کشاندیم. ما از موقعیت‌های خود استفاده لازم را نبردیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بایرن دورازه‌بان فوق‌العاده‌ای به نام مانوئل نویر دارد که در این بازی واکنش‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت. با این حال به بازیکنانم بابت تلاش و ذهنیت‌شان و رفتاری که در زمین داشتند، افتخار می‌کنم. آنها تا آخرین لحظه خود را باور داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.