پبشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حاشیه‌سازی مدیران این باشگاه ببشتر از هر چیزی می‌تواند به ضرر این تیم باشد.

به گزارش ایسنا، دیشب پرسپولیس توانست با شکست ۴ بر صفر شارجه امارات، به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود و در این مرحله با شاگردان ژاوی در السد مقابله کند.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد پرسپولیس گفت: بازی شاگردان یحیی در نیمه نخست، آدم را یاد پرسپولیس دهه ۶۰ می‌انداخت. بازیکنان دستورات گفته شده را اجرا می‌کردند و ثمره آن هم چنین بردی شد. من حتی دوست داشتم به جوانانی مثل مهدی عبدی بازی برسد که خودی نشان دهند که این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: مهم صعود پرسپولیس بود که رقم خورد و مهم نیست در مرحله بعد به چه تیمی بخورد. هر ۸ تیمی که صعود کردند، از بهترین‌های غرب آسیا هستند و من فکر می‌کنم این پرسپولیس زور بردن السد را هم دارد. البته باید دید که آیا قطری‌ها باز هم کارشکنی می‌کنند یا خیر.

فنونی‌زاده درباره عملکردهای خریدهای جدید پرسپولیس در این ۳ بازی گفت: به هر حال ستاره‌های زیلدی مثل علیپور و ترابی از تیم جدا شده‌اند. این بازیکنان تا الآن عملکرد قابل قبولی داشته‌اند اما نباید به ۳ تا بازی اکتفا کنند و باید نشان دهند که لیاقت پوشیدن‌ پیداهن پرسپولیس را دارند. لک، آل‌کثیر، سرلک و پهلوان تاکنون بازیکنان خوبی بوده‌اند و حالا نباید غرور آن‌ها را بگیرد. گل‌محمدی این توانایی را دارد که از آن‌ها بهترین بازی را بگیرد تا پرسپولیس هم‌ دوباره به فینال آسیا صعود کند و هم قهرمان لیگ شود.

وی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس نشان دادند که هنوز آبروی فوتبال ایران هستند و باید به آن‌ها رسیدگی شود. بهتر است مدیریت باشگاه با دروغ تمرکز تیم را بهم نزند و اگر قرار نیست پاداشی به تیم داده نشود، از آن حرف نزنند. من می‌ترسم حاشیه‌های داخلی مانع از موفقیت پرسپولیس شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص شانس این تیم‌ برای قهرمانی گفت: کار خیلی سخت است. النصر، السد، الاهلی و حتی استقلال سخت‌ترین رقبای پرسپولیس هستند. بازیکنان نباید با یک برد مغرور شوند و باید بدانند حریف‌های مراحل بعد این تیم به مراتب قوی‌تر از شارجه هستند. پرسپولیس این توانایی را دارد که هم قهرمان آسیا شود و هم به پنجمین قهرمانی متوالی لیگ‌ برسد و این تنها به خواسته بازیکنان و سرمربی تیم‌ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.