سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب بهترین بازیکن هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا را به نظرسنجی گذاشته است. در این نظرسنجی پنج بازیکن ایرانی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره شب گذشته به پایان رسید و در نهایت تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ایران با کسب نتایج درخشان مقابل حریفان خود، راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. سپاهان هم باوجود برد مقابل السد قطر، از صعود به مرحله بعد بازماند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان هفته ششم، انتخاب برترین بازیکن هفته را به نظرسنجی گذاشته و هشت بازیکن را کاندیدای کسب این عنوان معرفی کرده است. در این لیست نام پنج بازیکن ایرانی دیده می‌شود.

در صدر این بازیکنان، مهدی قائدی مهاجم استقلال قرار دارد که در دیدار این تیم با الاهلی عربستان یک گل زد و یک پاس گل داد. سایت AFC به این مهاجم ایرانی نمره ۸.۶ را داده و از وی به عنوان بازیکنی یاد کرده است که در دیدار با الاهلی درخشیده است.

نفر دوم این لیست سجاد شهباززاده مهاجم تیم سپاهان است که نمره ۷.۷ را کسب کرده است و در دیدار با السد قطر هم یکی از دو گل سپاهان را به ثمر رساند.

احسان پهلوان هافبک تیم پرسپولیس هم بعد از شهباززاده و با همان امتیاز ۷.۷ در رده سوم قرار دارد. پهلوان در بازی پرسپولیس مقابل الشارجه و برد ۴ بر صفر نماینده ایران نقش پررنگی داشت.

«لابا» بازیکن تیم العین، «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم پاختاکور و «هیثم علی» بازیکن تیم السد قطر هر کدام با ۷.۶ در رده‌های بعدی قرار دارند.

در ادامه این لیست نام شجاع خلیل زاده مدافع و عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس هم که در بازی با الشارجه با ضربه سر موفق به گلزنی شدند، دیده می‌شود. AFC به هر کدام از این بازیکنان نمره ۷.۵ داده است.

در نهایت AFC از مخاطبانش خواست است تا روز ۲۷ سپتامبر (روز یکشنبه) به بهترین بازیکن این هفته به انتخاب خودشان رای بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.